REKLAMA

Konkurencja wymusza na właścicielach firm cały czas inwestowania. Jak wiadomo, działania marketingowe stanowią lwią część działań firmy, zmierzających nie tylko do utrzymania się na rynku, ale również zdobywaniu nowych terenów. Nie inaczej jest na rynku handlu paliwami, gdzie od kilkunastu lat można zaobserwować zaciętą walkę marketingową. Specjaliści przekonują swoich zleceniodawców do wydawania sporych kwot na reklamę, ale również na poprawę postrzegania marki poprzez odpowiednie odświeżenie stacji.

Nie widać Cię – nie ma Cię.

Zasada jest prosta. Jeśli nie będą o tobie wiedzieć, to nie przyjadą. Reklama jest bardzo ważna, szczególnie jeśli o konkurencji wszyscy już wiedzą, bo ją po prostu widać. Małe stacje pochowane gdzieś na uboczu, które nie posiadają żadnych śladów wkrótce już odejdą w niebyt – ich los jest przesądzony. Stali klienci nie wystarczą, aby utrzymać się na powierzchni, a nowi – jeśli nie wiedzą o istnieniu takiej stacji – nie przyjadą. Najprościej jest wykonać modernizację. Nie jest ona tania, ale mając na szali być albo nie być w interesie – warto ją ponieść i co więcej powierzyć to profesjonalistom https://graffico.pl/. Specjalista od reklamy ma do dyspozycji szereg narzędzi, które może wykorzystać przeprowadzenia skutecznej reklamy stacji. Trzeba pamiętać, że ludzie lubią kupować tam gdzie jest ładnie i rzeczy pięknie opakowane. Nie inaczej jest w przypadku stacji paliw. Kierowcy chętniej przyjeżdżają do tych stacji, które są rozreklamowane pięknymi pylonami https://graffico.pl/pylony/, z których można poznać cenę jaką będą musieli zapłacić za paliwo, a przede wszystkim z logo przedsiębiorstwa. Często na pylonach umieszcza się również dodatkowe informacje, z których kierowcy i pasażerowie mogą się dowiedzieć, czego mogą oczekiwać na stacji, czy jest jakiś bar, w którym będą mogli zjeść, jakiej sieci jest bar, a może to kuchnia domowa. To podstawowe informacje, które jednak działają bardzo mocno na poruszających się samochodami, autobusami itp. Same pylony mogą przybierać różne formy. Można również spotkać się z wielkimi witaczami, jak się je również nazywa, umieszczonymi na wielkich palach, które nawet w nocy zapraszają do odwiedzenia stacji. Jednak podczas modernizacji, czy odświeżenia stacji można skupić się na klasycznym pylonie lub na rozbudowanym umieszczanym w pobliżu stacji.

Schludniej znaczy lepiej.

Kto się zatrzyma na stacji, której wygląd nie przyciąga wzrokiem? Czy pamięta ktoś stacje z lat osiemdziesiątych i dziewięćdziesiątych ubiegłego wieku? W porównaniu ze współcześnie funkcjonującymi, wydaje się nie możliwe, że tak się kiedyś kupowało paliwo i korzystało ze stacji. Obecnie żaden kierowca nie skręci na stację, która nie przyciągnie go swoim wyglądem, a jak już skręci to nie zatrzyma się tylko pojedzie dalej. Stacje paliw muszą przypominać sklepy, bo tak naprawdę to jest swoisty sklep, gdzie oprócz paliwa można zazwyczaj kupić coś na przekąskę, coś do picia czy niezbędne rzeczy do samochodu. Więc jak sklep musi być odpowiednio reklamowany https://graffico.pl/stacje-paliw-2/. Ważne jest by zadbać o miejsce, w którym podróżujący będą mogli na chwilę przysiąść i napić się czegoś, czy zjeść zamówione lub swoje kanapki. Schludność i porządek, na to zwraca się uwagę podczas zakupów nie tylko na stacjach paliw.

Podczas odświeżenia stacji warto zadbać, by wzbudzić zainteresowanie kierowcy. Można to zrobić na wiele sposobów. Ładny witacz, odpowiednio umieszczone nitki świetlne, czy też wyraźne i estetyczne otoki, to wszystko wpłynie pozytywnie na kierowcę. Sprawi, że stacja będzie wydawać się nowoczesna, zapadnie w pamięć i na pewno jeśli będzie jechał ta samą trasą tu się zatrzyma. O odświeżeniu stacji, jej wizerunku często pamiętają specjaliści od marketingu wielkich sieci stacji paliw, co jakiś czas zmieniając swoje barwy, czasem również logo pod którym występują. Te zabiegi mają dość duży wpływ na postrzeganie stacji jako przedstawiciela marki. Trzeba pamiętać, że odpowiednia jakość wykonanych prac,  nowoczesny design to wszystko ma wielkie znaczenie.

- REKLAMA -

Zewnętrzne linki