Marketing jest dziedziną bardzo rozległą, pełną nietypowych zagrywek i strategii, a także wymagającą dużej dozy kreatywności. Możemy jednak ułatwić sobie zadanie, a przy okazji także zwiększyć zasięgi planowanej czy już prowadzonej kampanii reklamowej, jeżeli wykorzystamy do tego odpowiednie narzędzia. Jednym z nich mogą okazać się gadżety i materiały promocyjne.
1. Gdy wchodzimy na nowy rynek
2. Gdy chcemy utrzymać stałych klientów
3. Gdy szykujemy nową akcję promocyjną
Gdy wchodzimy na nowy rynek
Jedną z najczęściej występujących sytuacji, która sprawia że sięgamy po gadżety i materiały promocyjne, jest ekspansja firmy na nowy rynek. Dzięki upominkom dla potencjalnych klientów jesteśmy w stanie sprawić, że nazwa marki zapadnie im w pamięci. Ważnym jednak jest, aby zadbać o rodzaj oraz jakość produktów, jakimi chcemy się promować. Zamiast tysięcy nieszczególnie ładnych artykułów piśmienniczych czy ulotek dobrym pomysłem jest przygotować mniejszy nakład materiałów, ale za to o lepszym standardzie i większej użyteczności dla osoby, która taki upominek dostanie. Dzięki temu nasza firma będzie kojarzyła się pozytywnie, zamiast przynosić na myśl mało ekologiczne działanie czy nieatrakcyjną ofertę.
Gdy chcemy utrzymać stałych klientów
Honorowanie klientów, z którymi mamy długotrwałą relację jest więcej niż dobrym pomysłem. Możemy oczywiście proponować im różne rabaty i zniżki na nasze usługi, jeżeli jednak już wyczerpiemy pulę możliwości w tym zakresie, ciekawą propozycją może być jakiś drobiazg od firmy, dodany na przykład do kolejnej umowy czy zamówienia. W przypadku gadżetów reklamowych skierowanych do stałych klientów jesteśmy w stanie dokładnie określić, jak dużo ich potrzebujemy, a więc możemy też przeznaczyć większy budżet na jedną sztukę upominku. Komplet długopisu i pióra z eleganckim grawerem lub inne, podobne akcesorium może być miłym dodatkiem do preferencyjnych warunków, jakie proponujemy naszym stałym klientom.
Gdy szykujemy nową akcję promocyjną
Praktycznie każda firma co najmniej raz w życiu miała okazję prowadzić lub uczestniczyć w kampanii promocyjnej. Zwykle w takiej sytuacji korzysta się z różnych materiałów, które mają na celu sprawić, by odbiorcy kampanii zapamiętali ją i ewentualnie później skorzystali z naszej oferty. Wykorzystanie gadżetów reklamowych pozwala na lepsze i sprawniejsze zrealizowanie tego celu, dzięki czemu więcej osób powróci do nas, gdy będzie potrzebowało produktu lub usługi, którą oferujemy. Więcej na ten temat znajdziesz na: https://promoteca.pl/.
undefined