Google, SEO, pozycjonowanie

REKLAMA

Posiadanie firmowej strony internetowej to podstawowy krok w budowaniu wizerunku swojej marki. Dzięki tej wirtualnej wizytówce dociera się do znacznie większej grupy potencjalnych odbiorców oraz zwiększa prestiż firmy. Jest tylko jeden warunek – strona firmowa musi być pozycjonowana, by dzięki odpowiednim działaniom SEO wyświetlać się wysoko w wynikach Google.

Pozycjonowanie strony a SEO WWW

Zasoby Internetu są ogromne i wciąż się powiększają w błyskawicznym tempie. Bez wyszukiwarki ciężko byłoby znaleźć interesujące nas informacje, usługi czy towary. Jedną z najbardziej popularnych i najczęściej używanych wyszukiwarek jest Google, która dzięki swoim algorytmom porządkuje zasoby Internetu tak, by na zadane przez jej użytkownika pytanie szybko udzielić trafnej odpowiedzi.

Google indeksuje strony pod względem merytorycznym i technicznym. Liczą się więc nie tylko wartościowe treści zamieszone na stronie, ale również jej wygląd, struktura, język i kompatybilność. I tu wkraczają działania SEO WWW, dzięki którym wyszukiwarka wysoko indeksuje daną stronę. Szeroko pojęte SEO WWW czyni stronę firmową bardziej atrakcyjną dla jej użytkownika oraz dla wyszukiwarki Google, co przynosi wymierne korzyści.

Pozycjonowanie strony www a rozwój firmy

Bez wątpienia odpowiednio pozycjonowana strona firmowa zapewni firmie rozwój a tym samym większe zyski. W biznesie liczy się nie tylko jakość oferowanych usług czy towarów, ale również właściwa ich promocja. Pozycjonowanie stron można traktować w kategoriach profesjonalnej reklamy o bardzo dużym zasięgu, zwiększającej prestiż firmy oraz pozyskującej klientów.

Firma, której strona www pojawia się wysoko w Google jest utożsamiania z profesjonalizmem i budzi zaufanie wśród potencjalnych klientów. Profesjonalne pozycjonowanie jest więc:
– idealną reklamą o dużym zasięgu skutecznie zwiększającą widoczność marki
– podnosi prestiż firmy i doskonale buduje jej wizerunek
– pozyskuje wartościowy ruch na stronie
– sprzyja rozwojowi firmy zwiększając jej zyski

Pozycjonowanie na zlecenie – najlepszy wybór

Warto pozycjonowanie firmowej strony zlecić profesjonalistom, którzy mają odpowiednią wiedzę i doświadczenie. Dla pozycjonowania stron cennik jest różny, ponieważ zależy od wielu czynników. Niemniej jednak profesjonalna usługa warta jest swojej ceny. Profesjonaliści od pozycjonowania i SEO np. z agencji BLUMO będąc w stałym kontakcie ze swoim klientem są w stanie w błyskawicznym tempie zwiększyć ruch na stronie i poprawić jej pozycje w Google.

Profesjonalne pozycjonowanie strony firmowej to między innymi:
– sprawdzanie pozycji w Google
– audyt SEO
– szeroko pojęte działania SEO reklamujące stronę www w Internecie oraz mające na celu jej optymalizację (merytorycznie i technicznie) by wyszukiwarka Google ją zauważyła i doceniła, zdobywając przy tym wartościowe linki
– monitoring pozycji – stała kontrola skuteczności podejmowanych działań
– korekty pozycjonowania uwzględniające rozwój firmy oraz potrzebę aktualizacji strony (zmiany w treści i dodawanie nowych informacji).

- REKLAMA -

Zewnętrzne linki