REKLAMA

Nasycony podażą rynek sprawia, że zdobycie klienta jest nie lada wyzwaniem. Jeszcze trudniejsze staje się wypracowanie w grupie odbiorców poczucia przywiązania do marki i swoistej lojalności. Firmy walcząc o klientów, prowadzą zaciekłą wojnę cenową, jednak nie zawsze to argument ceny jest tym najistotniejszym. Spróbujmy się zastanowić jak zachęcić nowe osoby do skorzystania z naszej oferty, a także jak w już istniejącej grupie odbiorców podnieść poziom zaangażowania i tożsamości z brandem.

Wady i zalety różnych metod promocji

Budowanie pozytywnych relacji w dobie mediów społecznościowych i szerokiego dostępu do internetu wydaje się zadaniem prostym. Elektroniczne nośniki przekazu oferują błyskawiczny i relatywnie tani sposób dotarcia do szerokich grup społecznych, jednak skuteczność tych metod, a przede wszystkim współczynnik konwersji założonych celów często pozostawia wiele do życzenia. Na tym gruncie łatwo też o popełnienie błędu. Przysłowie mówiące o tym, że łaska pańska na pstrym koniu jeździ, nigdy jeszcze nie miało tak dobrego odzwierciedlenia – wystarczy jeden niefortunnie sformułowany przekaz, by rzesze fanów zamieniły się w grupę zagorzałych przeciwników.

W tej sytuacji nie dziwi stała, a nawet rosnąca popularność tradycyjnych narzędzi promocyjnych. Takie zjawisko możemy obserwować na każdej płaszczyźnie marketingu, może z wyjątkiem prasy drukowanej, która powoli, ale konsekwentnie odchodzi w cień. Nie zniknęły jednak targi branżowe, mimo że coraz popularniejsze stają się spotkania online. Nadal odbywają się spotkania integracyjne z klientami i dostawcami, a swojskie festyny stanowią doskonałą platformę wybicia nie tylko dla lokalnych producentów i usługodawców. Fakt ten potwierdza ogromne znaczenia kontaktów o charakterze osobistym i spotkań personalnych. Doskonale umacniają one więzi i pomagają efektywniej dotrzeć do świadomości odbiorców.

Efektywne propozycje marketingowe

Zacieśnienie więzi ułatwiają drobne prezenty, jest to prawda znana od lat. Nie mamy na myśli naklejek z logo firmy, proporczyków, czy nawet przebrzmiałych już smyczy. Zdecydowanie lepiej sprawdzają się podarunki estetyczne i jednocześnie praktyczne, a tu prym wiedzie odzież reklamowa. Co sprawia, że jest tak skuteczna? W odróżnieniu od drobnych gadżetów w rodzaju długopisów i zapalniczek nie wyląduje ona w koszu. Cykl życia dobrze przygotowanych koszulek polo, bluz czy polarów jest zdecydowanie dłuższy. Nie do przecenienia jest również duża powierzchnia reklamowa pozwalająca na efektowną prezentację firmy. Obdarowanie klientów odzieżą reklamową sprawia, że każdy z nich staje się ambasadorem firmy.

Wybierając odzież reklamową, warto zadbać o to, by zarówno gatunek materiału, jak i jakość zdobienia znajdowały się na możliwie najwyższym poziomie. Wydłuży to czas jej eksploatacji i podniesie satysfakcję użytkowników. Czy wysoka jakość musi oznaczać wysoką cenę? Ważny jest przede wszystkim stosunek kosztów do otrzymanej wartości. Ten może być wyjątkowo korzystny, o czym możemy się przekonać dzięki ofercie firmy Strefa Logo. Staranny dobór surowców, zaawansowane metody produkcyjne, a przede wszystkim duże doświadczenie, którym legitymuje się firma to przepustka do sukcesu.

- REKLAMA - Zewnętrzne linki