REKLAMA

Kampanie PPC mogą zintensyfikować ruch na Twojej stronie internetowej i zwiększyć sprzedaż. Żeby tak się stało, reklama musi pasować do Twojej pozycji wśród konkurentów, świadomości marki wśród odbiorców, rodzaju produktu i oczywiście budżetu. Dowiedz się, jak dopasować strategię PPC do potrzeb i możliwości firmy.

Wykorzystaj moc słów w Google Ads, tworząc perswazyjne komunikaty

Przemyślany tekst ma znaczenie w każdej reklamie. Jednak jest wyjątkowo kluczowy, jeżeli dysponujesz mocno ograniczonym budżetem na kampanię w Google Ads, a Twoja konkurencja jest bardziej rozpoznawalna. Nawet jeśli masz asa w rękawie, czyli produkt, który ma atuty wyróżniające się na tle oferty rywali, musisz najpierw zdobyć uwagę i zaufanie odbiorcy. Kreatywny copywriting pomaga zostać zauważonym, zwłaszcza jeśli idealnie odzwierciedla potrzeby klientów.

Przed napisaniem reklamy sprawdź aktualny sposób komunikowania się konkurencji z klientami. Jej monitorowanie jest istotne także po uruchomieniu kampanii, aby móc błyskawicznie zareagować i zmodyfikować tekst tak, aby był atrakcyjniejszy. W każdym przypadku obowiązkowe jest CTA – wezwanie do działania, czyli „zamów”, „kup”, „wypróbuj”, „zdobądź” itp.

Więcej o tej strategii PPC i innych rekomendowanych kampaniach w Google Ads możesz przeczytać na blogu agencji marketingowej adCookie.

Stwórz kampanię remarketingową, aby dotrzeć do klientów, którzy odwiedzili Twoją stronę, ale nie zrealizowali zakupu

Kampanie remarketingowe w Google Ads umożliwiają tworzenie personalizowanych reklam dla użytkowników przeglądających określone kategorie produktów, zastanawiających się nad zamówieniem usługi czy porzucających koszyk tuż przed sfinalizowaniem zamówienia.

Celem tzw. kampanii śledzącej jest zarówno zwiększenie przychodu firmy, jak i budowanie wizerunku marki tak, aby utrwaliła się w świadomości klientów. Użytkownik, który długo przegląda produkty u Ciebie, lecz nic nie kupuje, prawdopodobnie będzie analizować ceny u konkurencji. Dzięki remarketingowi nie pozwolisz mu zapomnieć o Twoim sklepie. Przy okazji możesz zdobyć przewagę, przykuwając uwagę odbiorcy perswazyjnym komunikatem lub oferując mu rabat.

Dzięki kampanii remarketingowej w Google Ads możesz również powiadomić stałych klientów o nowym asortymencie, akcji promocyjnej lub przypomnieć im o cyklicznym zakupie ulubionego produktu. Skutecznymi kampaniami remarketingowymi w Google Ads dla firm w wielu branżach zajmuje się agencja marketingowa adCookie, która może pochwalić się imponującymi case studies dla dużych marek, więcej informacji możesz znaleźć na stronie https://adcookie.pl/.

Realizując strategię PPC, pamiętaj o SEO

Obecności Twojej strony w płatnych wynikach wyszukiwania powinny towarzyszyć wysokie pozycje w wynikach organicznych. Właściwie zoptymalizowany tekst, np. na blogu firmowym lub na stronie kategorii produktów, ma szansę pojawić się nie tylko wśród topowych wyników, ale także na tzw. pozycji zerowej, czyli Direct Answer, oraz w boxie PPA – People Also Ask.

Im więcej miejsca zajmiesz w wynikach wyszukiwania danej frazy, tym masz większe szanse na odwiedziny Twojej strony przez potencjalnych klientów. Kiedy użytkownik kliknie w Twój link, skuszony atrakcyjnym CTA i czytelnym adresem URL, powinien otrzymać informacje, które wyczerpująco odpowiadają na jego pytanie lub pokrywają się z inną intencją. Unikalne i przydatne treści nie tylko sygnalizują robotom Google, że strona jest wartościowa, ale sprawiają, że nowy odbiorca może Ci zaufać i zostać Twoim klientem. Pamiętaj jednak, że SEO jest czasochłonne i może minąć wiele miesięcy, zanim osiągniesz sukces.

- REKLAMA -



Zewnętrzne linki

1 KOMENTARZ

  1. Mój sklep internetowy nie cieszył się wielką popularnością do czasu zeszłorocznych targów remadays na których znalazłem firmę która zajęła się jego reklamą w necie i to pomogło. teraz podobno w lutym mają się odbyć kolejne więc koniecznie będę musiał tam jechać i reklamować firmę.