REKLAMA

Dla wielu osób odchudzanie kojarzy się z bardzo wieloma wyrzeczeniami oraz ciągłym uczuciem głodu, ćwiczeniami na siłowni i bardzo restrykcyjnymi dietami, któremu wiele osób nie potrafi sprostać.

Okazuje się że niektóre osoby, które mają duży problem ze zrzuceniem wagi często popełniają błędy przez , które odchudzanie jest dla nich tak bardzo ciężkie. A okazuje się że wystarczy dokonać pewnym zmian w diecie żeby waga zaczęła spadać.

Co jeść na śniadanie, żeby schudnąć

Jeżeli jesteś osobą, która mało się rusza i zdecydowałaś się na zastosowanie diety to warto zwrócić uwagę na o co jesz. Zaczynając od śniadania. Często osoby na diecie wybierają płatki śniadaniowe typu fit, które niestety nie zawsze są dobrym rozwiązaniem. Zawierają one dużo cukru i są bardzo kaloryczne przez co utrudniają odchudzanie, więc warto je zamienić choćby na płatki owsiane bądź zwykłe kukurydziane. Więcej porad dotyczących zdrowego odżywiania się znajdziesz na stronie medicot.pl

Co pić na diecie oprócz wody

Kolejnym częstym błędem jest picie słodzonych napojów. Z jednej strony stosujesz niskokaloryczną dietę a drugiej wiele osób pije słodzone napoje, które dostarczają dodatkowych kalorii, które nie są wliczane w bilans kaloryczny, dlatego warto tego typu napoje zastąpić zwykłą wodą.

40 minut spaceru ile kalorii

Podczas odchudzania poza dietą ważny jest także aktywność fizyczna, można schudnąć także przy stosowaniu samej diety, ale w ciągu dnia wystarczy dodatkowy 40 min spacer z dzieckiem czy też psem, żeby spalić dodatkowe kalorie a tym samym szybciej zacząć chudnąć. Niestety są osoby, które mimo stosowania diety czy też dodatkowej aktywności fizycznej nie chudną bądź waga spada bardzo powoli , niewspółmiernie do nakładów pracy. Jest wiele chorób, które się do tego przyczyniają http://www.smedyczny.pl/dlaczego-nie-moge-schudnac/ w tym artykule zostały opisane choroby, które utrudniają odchudzanie.

Dieta niskokaloryczna produkty dozwolone

Kolejnym często popełnianym błędem, jest przechodzenie na bardzo nisko kaloryczne diety od razu bez przygotowania czyli z dnia na dzień. Gdzie jednego dnia zjadasz ponad dwa tysiące kalorii a następnego wdrażasz dietę i zjadasz ok tysiąca kalorii. Przede wszystkim będziesz w ciągu dnia ciągle mieć uczucie głodu co nie sprzyja odchudzaniu a dodatkowo prawdopodobnie nie będziesz mieć energii do pracy a tym bardziej dodatkowej aktywności fizycznej. Więc wystarczy wyeliminować błędy o których wspomnieliśmy żeby waga z dnia na dzień zaczęła systematycznie spadać.

- REKLAMA - Zewnętrzne linki

1 KOMENTARZ