REKLAMA

Nie tylko w czasach kryzysu generowanie wyższej sprzedaży jest bardzo ważne dla firm z różnych sektorów. Chodzi zarówno o przyciąganie nowych klientów, jak i utrzymanie tych stałych, więc różnego rodzaju działania marketingowe – zarówno te w sieci, jak i w sklepach stacjonarnych koncentrują się na celowanych i bardzo spersonalizowanych kampaniach. To programy lojalnościowe, wykorzystanie newsletterów, mediów społecznościowych oraz szereg innych narzędzi, które pozwalają wyprzedzić konkurencję.

  1. Programy sprzedażowe
  2. Projekt szyty na miarę
  3. Co przyciąga kontrahentów?

Programy sprzedażowe

Najczęściej wsparcie sprzedaży https://oexcursor.pl wykorzystywane jest przez firmy w układzie B2B, ale nic nie stoi na przeszkodzie, by z tego typu usług korzystali również klienci indywidualni. Chodzi wszak o rozwój na różnych poziomach prowadzonej działalności. Przede wszystkim tego typu usługi koncentrują się na wdrażaniu przygotowanych programów lojalnościowych. To właśnie one pozwalają utrzymać z klientem długotrwałe relacje. Są pewnego rodzaju zaproszeniem do gry, w której zyskują wszyscy, a także budują związek między marką, a konkretnym odbiorcą, lub nawet grupą odbiorców. W efekcie uzyskuje się szybkie efekty, a wizerunek firmy bardzo zyskuje. Poza tym warto pamiętać o tym, że możemy się wiele dowiedzieć o naszych klientach i ich potrzebach, a to idealny materiał do przygotowywania kolejnych kampanii i rozwijania firmy.

Projekt szyty na miarę

Współpraca z OEX Cursor pozwala wypracować projekty, które są doskonale dopasowane do potrzeb danej firmy. Choć narzędzia są bardzo podobne i strategia na pierwszy rzut oka może być porównywalna z innymi, to efekty są inne. Przede wszystkim oryginalność każdego projektu opiera się na dokładnym poznaniu grupy docelowej. To właśnie odpowiadanie na jej potrzeby jest warunkiem skutecznej kampanii sprzedażowej oraz prowadzenia konkretnej promocji.

Co przyciąga kontrahentów?

Mówi się, że klienci biznesowi są bardzo wymagający i ciężko ich zainteresować i dlatego właśnie są trudną grupą docelową. Niemniej skuteczne są takie pakiety lojalnościowe, które opierają się na rabatach, nagrodach i premiach oraz na przykład karty przedpłacone. Jeśli program będzie skierowany do hurtowników czy dystrybutorów, to realnie wpłynie na cały sektor sprzedaży towaru aż do ostatecznego klienta. Dzięki temu na każdym poziomie wzrastać będzie przywiązanie do konkretnej marki lub konkretnego produktu, jeśli na takiej opcji zależy nam najbardziej. Nagrody, bonusy i rabaty wywołują przyjemne skojarzenia i dlatego właśnie po nie będziemy zawsze wracać.

undefined

- REKLAMA -


Zewnętrzne linki