piątek, 29 marca, 2024

Jak działa nowoczesne contact center?

Strona głównaInformator / Materiały zewnętrzneJak działa nowoczesne contact center?

Jak działa nowoczesne contact center?

- Advertisement -

W obecnej rzeczywistości rynkowej każde rozwiązanie minimalizujące koszty przedsiębiorstwa, jest godne rozważenia. Łączenie się z klientami czy potencjalnymi kontrahentami za pomocą telefonu lub innych technologii telekomunikacyjnych jest podstawą prowadzenia absolutnie każdego biznesu, dlatego dobrze przygotowana i skrojona na potrzeby danego przedsiębiorstwa lub nawet określonego stanowiska pracy infolinia – daje ogromne korzyści. Zarówno w skali makro jak i mikro – od właściciela firmy po zwykłego pracownika – da się odczuć ogromne korzyści wynikające z zaadaptowania nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych do organizacji.

Jak Cludo.pl może zmienić organizację Twojej firmy

Jedną z takich nowoczesnych propozycji wkraczających przebojem na rynki zdalne jest contact center w chmurze, czyli specjalne dedykowane oprogramowanie do prowadzenia rozmów wychodzących i przychodzących w firmie – prowadzone jednak przez dostawcę jak chociażby Cludo.pl. Dla inwestora i użytkownika takiego systemu najważniejsze jest to, że nie potrzeba inwestować w kosztowną infrastrukturę do takiego oprogramowania, albowiem aplikacja contact center jest zaprojektowana i utrzymywana przez samego dostawcę, na własnych serwerach.

Nie tylko oszczędność pieniędzy

Firma czy pojedynczy jej pracownicy nie muszą więc koniecznie znajdować się ani blisko serwera firmowego, ani nawet w przestrzeni firmowej – mogą zdalnie łączyć się z contact center w chmurze, czyli logować się z poziomu zwykłej przeglądarki internetowej lub względnie wykorzystać do tego celu innowacyjną i intuicyjną aplikację mobilną. Wystarczy więc komputer lub telefon z dostępem do Internetu, aby za pomocą witryny Cludo.pl zalogować się do swojego środowiska firmowego i realizować kolejne zadania związane z wykonywanymi obowiązkami. Warto zajrzeć na https://www.cludo.pl/ by dowiedzieć się więcej.

Takie przejście na nowoczesne contact center w chmurze to nie tylko sposób na ograniczenie własnych wydatków. Dzięki udostępnieniu własnym pracownikom takiego nowatorskiego systemu, zwiększyć można także ich produktywność i wydajność, ponieważ pracownik wyposażony w dedykowane do jego potrzeb narzędzie cyfrowe jest w stanie znacznie szybciej oraz efektywniej wykonywać te same czynności, co w skali marko zawsze przełoży się na zysk dla przedsiębiorstwa. Dlatego śmiało zachęcam do sprawdzenia rozmaitych wariantów tej aplikacji.

 

- Advertisment -

Do końca 2027 roku powstaną nowe drogi na wjeździe do Jaworzna

Miasto Jaworzno podpisało umowę z konsorcjum firm MIRBUD S.A. i KOBYLARNIA S.A. na budowę nowego układu drogowego na Jaworznickim Obszarze Gospodarczym oraz na drogach...

Poznać, pokochać, chronić. Źródła Kłodnicy

W kolejnym odcinku serii Poznać, pokochać, chronić, prowadzący Piotr Grzegorzek zabrał nas na spacer po Zespole przyrodniczo-krajobrazowym „Źródła Kłodnicy”. Jest to teren chroniony, jednak...

Trzecia Droga Szymona Hołowni w Jaworznie popiera Michała Kirkera

Trzecia Droga, czyli Polska 2050 Szymona Hołowni oraz PSL poparły kandydaturę Michała Kirkera na Prezydenta Miasta Jaworzna. Wczoraj, 26 marca, odbyła się konferencja prasowa...