Awantura pod szpitalem – pacjent przeprosił personel. Dzisiaj o godzinie 18 pacjent, który uskarżał się na pracę jaworznickiego szpitala, wydał oświadczenie na temat sprawy, w którym przepraszał personel i tłumaczył swoje zachowanie.

REKLAMA

Oświadczenie pacjenta.

Opublikowany przez Jaw.pl – Jaworznicki Portal Społecznościowy Czwartek, 26 marca 2020

-Z racji panującego koronawirusa wybuchł wielki chaos – zgubiłem się w nim i ja. Udałem się do szpitala w prośbą o pomoc – niestety nie otrzymałem jej, przynajmniej nie w stopniu mnie zadowalającym. Swoim postem chciałem zwrócić uwagę na pewien problem.

-Przepraszam za komentarze, które padły po adresem jednej z pracujących tam osób.

-Nie tylko ja jestem ofiarą panującego chaosu – myślę, że wszyscy w takiej chwili powinniśmy się jednoczyć, a nie dzielić.

-Myślę, że komentarze w internecie, zarówno moje, jak i internautów, nie były konieczne.

-Dzisiaj czuję się już lepiej. Nie podejrzewałem wczoraj u siebie koronawirusa. Nie chciałem siać fermentu, nie domagałem się testu na koronawirusa. Chciałem się po prostu zbadania w związku z moimi objawami.

– Mam nadzieję, że moje przeprosiny zostaną przyjęte.

Pacjent w ramach przeprosin zaniósł pracownikom oddziału ratunkowego pizze.

Awantura na oddziale ratunkowym w Jaworznie

- REKLAMA -

Zewnętrzne linki