REKLAMA

Prowadzenie firmy w dużym mieście ma swoje plusy i minusy. Wiele osób wychodzi z mylnego założenia, że ze względu na wielkość miejscowości klienci sami do nich przyjdą. Jeśli zajmującym się niszową branżą, to istnieje większa szansa, że rzeczywiście tak będzie. Jednak czasy przekazywania sobie „przez znajomych” informacji o danym przedsiębiorstwie mijają. Obecnie liczy się to, czy dana firma jest obecna w internecie. Na co powinniśmy zwrócić uwagę podczas tworzenia i pozycjonowania wizytówkowej strony WWW naszego przedsiębiorstwa?

Wrocław to miasto położone w województwie dolnośląskim o powierzchni niespełna 300 kilometrów kwadratowych. Szacuje się, że we Wrocławiu mieszka obecnie ponad 650 tysięcy osób, co daje zagęszczenie rzędu niespełna 2200 osób na jeden kilometr kwadratowy. Najnowsze statystyki mówią, że w 2019 roku we Wrocławiu stopa bezrobocia wynosiła 1,6%, a przeciętne zatrudnienie w sektorze przedsiębiorstw wynosiło 185,2 tysiąca osób. Natomiast przeciętne wynagrodzenie brutto wynosiło 5899,03 zł – kwota ta była o kilkanaście procent wyższa, niż w analogicznym okresie roku 2018. Takie dane z całą pewnością cieszą właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw, oferujących swoje usługi oraz produkty we Wrocławiu. Im więcej potencjalnych klientów mieszka w obszarze, w którym działamy, tym więcej potencjalnych klientów. Również większe zarobki zachęcają do wydawania. Jako właściciel firmy we Wrocławiu powinniśmy jednak pamiętać, że klienci nie przyjdą do nas sami. Szczególnie gdy oferujemy mało popularne produkty.

W 2020 roku każde przedsiębiorstwo – bez względu na wielkość, musi posiadać własną stronę internetową. Może to być witryna wizytówkowa lub sklep WWW. Oferując usługi na terenie Wrocławia musimy pamiętać o odpowiednim wypozycjonowaniu naszej strony internetowej. Dostosowaniem witryny pod kryteria wyszukiwarki możemy zająć się sami lub zlecić to firmie zewnętrznej. Wybierając na przykład usługi agencji SEO SeeYouUp – pozycjonowanie stron Wrocław będziemy mieć pewność, że nasza witryna będzie obecna na jednym z pierwszych miejsc w Google. Od czego powinna zacząć dobra agencja oferująca pozycjonowanie stron WWW i co powinna nam zagwarantować?

Proces pozycjonowania witryny WWW – krok po kroku

Wybierając usługę pozycjonowania przez zewnętrzną, specjalistyczną firmę we Wrocławiu powinniśmy zwrócić uwagę na kilka istotnych kwestii. Współpracę z dobrą agencją SEO, oferującą pozycjonowanie stron internetowych we Wrocławiu rozpoczyna się od ustalenia fraz. To właśnie słowa kluczowe będą wpływać na ilość odwiedzin naszej witryny przez potencjalnych klientów. Jako właściciele firmy działającej na terenie Wrocławia powinniśmy dopytać również, czy dana agencja przeprowadza tak zwany audyt witryny internetowej. Jest to dokładne przeanalizowanie struktury widocznej już w sieci strony, wyodrębnienie i nakreślenie błędów oraz zaproponowanie planu działania. Dobra firma SEO po zaakceptowaniu projektu przez klienta rozpocznie optymalizowanie strony oraz linkowanie z zaplecza i innych źródeł. Działania te pozytywnie wpłyną na ruch i wyświetlenia, które z czasem przerodzą się w nowych klientów, zainteresowanych ofertą naszego sklepu we Wrocławiu lub proponowanymi przez nas usługami. Dobra firma zajmująca się pozycjonowaniem stron WWW powinna zaoferować nam tworzenie okresowych raportów dotyczących wyników pracy. Dzięki nim będziemy mogli sprawdzić, czy wydawane przez nas pieniądze się zwracają. Pamiętajmy, że pozycjonowanie stron jest niezwykle ważne, więc nie warto na tym oszczędzać, nawet jeśli prowadzimy stacjonarne punkty we Wrocławiu. W XXI wieku widoczność naszej firmy w sieci jest naprawdę istotne.

- REKLAMA -

Zewnętrzne linki