REKLAMA

Polscy blogerzy z dnia na dzień zyskują w sieci coraz większą popularność. Ich wpisy mają duży wpływ na ludzi, którzy je czytają, czyli na odbiorców treści. W takiej tendencji kryje się olbrzymi potencjał marketingowy. Coraz częściej blogerzy potrafią wykorzystywać duże zainteresowanie swoimi wpisami i przekładać je na konkretną korzyść finansową. Lokują więc produkt, bądź usługę danej marki na swoim blogu, a także na portalach społecznościowych. Takie działania pozwalają im poszerzyć grono swoich odbiorców, jak i dotrzeć do osób mogących być potencjalnymi klientami marki, której produkty blogerzy reklamują na swojej stronie. Wielu blogerów można zatem określić mianem influencerów. By współpraca między nimi a markami przebiegała pomyślnie coraz częściej korzystają oni z usługi blogger relations.

Blogger relations – co to jest?

Agencja blogerska proponuje szereg korzystnych działań, które pozwalają usprawnić współpracę na linii influencer-marka. W ten sposób reklamowanie poszczególnych produktów i usług staje się bardziej opłacalne. Prowadzona kampania reklamowa przynosi spodziewane rezultaty, kiedy udaje się dopasować ofertę marki do potrzeb reklamodawcy i blogera.

Agencja, która zajmuje się głównie usługą blogger relations ma dostęp do szerokiej bazy influencerów. Przedstawiciele takiej agencji mogą więc wybrać najlepsze blogi pod względem tematycznym, na których lokowanie produktu lub usługi pozwoli dotrzeć do jak największej liczby odbiorców. Im lepiej przeprowadzona kampania reklamowa, tym większe szanse, że osoby czytające blogi mogą być faktycznie zainteresowane skorzystaniem z reklamowanej oferty danej marki. Zatem działania agencji blogerskiej przynoszą wiele korzyści: blogerzy i firmy mogą skorzystać na takiej współpracy pod względem finansowym i wizerunkowym, a odbiorcy blogów mają szansę dowiedzieć się o produktach i usługach, które są im rzeczywiście potrzebne.

Blogger relations w praktyce

Dzięki agencji zajmującej się usługami blogger relations blogerzy mogą liczyć na pozyskanie intratnych zleceń, a także na nawiązanie opłacalnej i interesującej współpracy z firmami. Blogerzy, którzy korzystają z usług agencji, mogą nie tylko reklamować na swojej stronie konkretne produkty lub usługi, ale również brać udział w kampanii reklamowej, poznawać nowe produkty, które pojawiają się na rynku, jak również mają dostęp do wielu przydatnych usług w ich codziennej pracy. Agencja oferująca usługi blogger relations jest także atrakcyjna dla firm. Za pośrednictwem takiej agencji przedsiębiorcy mogą reklamować swoją ofertę na stronach tych blogerów, z którymi współpraca przyniesie firmie najwięcej korzyści finansowych.

Pozycjonowanie stron

Agencje, które oferują usługi blogger relations, pomagają także w tym, by strony stawały się bardziej popularne, w czym pomaga pozycjonowanie stron. Blogerzy, którzy reklamują produkty i usługi na swoich stronach znajdują się najczęściej w bazie influencerów Keep Going Group, z której korzysta agencja. Przedstawiciele agencji mają dostęp zarówno do samych blogów, jak i do ich parametrów SEO. Podejmując współpracę z agencją, można liczyć zarówno na profesjonalną reklamę w social media, jak również na pozyskiwanie wartościowych linków, które pozytywnie wpływają na pozycjonowanie stron.

Więcej: http://keep-going.pl/

undefined

- REKLAMA -




Zewnętrzne linki