Kiedy korzystać z gadżetów reklamowych?
Reklama dźwignią handlu – to stare i dobrze znane wszystkim hasło. Sposobów na promocję i reklamę firmy jest mnóstwo. Reklamy telewizyjne, radiowe, ulotki, reklama internetowa i oczywiście gadżety reklamowe.
My zachęcamy Państwa do skorzystania właśnie z tej ostatniej formy. Upominki promocyjne wręczane klientom to w naszej ocenie gwarancja uzyskania najlepszego efektu w odniesieniu do zaangażowanych środków finansowych.
A okazji do korzystania z gadżetów reklamowych jest wiele. Oto kilka przykładów i pomysłów na ich wykorzystanie:
· nagrody w programach lojalnościowych
· dodatek do produktu głównego ( np kawa + kubek do kawy z logo )
· upominki wręczane podczas targów branżowych
· dodatki do materiałów edukacyjnych wręczane podczas konferencji i szkoleń
· gadżety promocyjne wręczane podczas kampanii wyborczych
· upominki dla pracowników firm wręczane podczas spotkań i zabaw integracyjnych
· nagrody w konkursach
· produkty rozdawane podczas imprez masowych ( np. koncerty )
· produkty wykorzystywane podczas akcji społecznych ( np. gadżety odblaskowe zwiększające bezpieczeństwo )
Gadżetem reklamowym może stać się praktycznie każda rzecz na której zostanie umieszczone logo. Firmy oferujące sprzedaż i znakowanie na materiałach promocyjnych dysponują jednak gotowymi rozwiązaniami. Szeroka gama produktów dostępna w katalogach artykułów reklamowych daje możliwość wybierania spośród dziesiątek tysięcy przedmiotów. Przykładem jednej z bogatszych kolekcji może być oferta zawarta na stronie www.reklamowe-upominki.pl ( znajdziecie tam Państwo około 30 000 propozycji artykułów reklamowych ) Mając tak szeroki wybór, każda osoba, bez względu na to jaką branżę reprezentuje, wybierze produkt idealnie dopasowany do jej profilu działalności i do profilu jej statystycznego klienta.
Jak wykazują badania przeprowadzane zarówno na klientach jak i na osobach odpowiedzialnych za planowanie kampanii marketingowych – popularność gadżetów reklamowych nie słabnie od lat. Marketingowcy uważają je za jedne ze skuteczniejszych narzędzi w swoich rękach, a klienci postrzegają tę formę działań reklamowych za jedną z mniej nachalnych i odbierają ją w bardzo pozytywny sposób.
Planując kolejny biznesowy ruch – nie zapomnijcie o gadżetach reklamowych z Waszym logo.
undefined