W czasach bezwzględnej konkurencji cenowej i produktowej, warto mieć coś, co będzie wyróżniało firmę na tle innych przedsiębiorstw z branży. Zachęcamy, by postawić na kontakt z klientem jako bazę do stabilizacji pozycji na rynku.
W czasach bezwzględnej konkurencji cenowej i produktowej, warto mieć coś, co będzie wyróżniało firmę na tle innych przedsiębiorstw z branży. Zachęcamy, by postawić na kontakt z klientem jako bazę do stabilizacji pozycji na rynku.
System CRM – i klient będzie zadowolony
Czy relacja z klientami może działać na firmę stabilizująco? Zdecydowanie tak! W końcu popyt napędza produkcję. A najczęściej wynika z faktu, że klienci:
– pozostają z firmą na długo,
– wystawiają pozytywną opinię,
– zapowiadają ponowne zakupy,
– przysyłają swoich znajomych, by również skorzystali z danej oferty.
Syneo.pl, czyli doświadczony zespół tworzący informatyczne rozwiązania dla firm produkcyjnych, zadbał o to, by w jego flagowym systemie OptiMES pojawiła się również baza do kreowania wartościowych i trwałych relacji z klientami. To system CRM, czyli dosłownie Customer Relationship Management. Warto wesprzeć nim swoich pracowników, bo nie dość, że będą pracować wydajniej i skuteczniej to wywrą imponujące wrażenie na Twoich klientach.
Co imponuje klientom?
- szybkość reakcji – i to nie na zapytania ofertowe, ale przede wszystkim na potrzeby, które pojawiają się w trakcie współpracy, a nawet na reklamacje. System CRM w narzędziu OptiMES zawiera kompleksowe dane, które pozwalają błyskawicznie zapoznać się z historią ustaleń z klientem i jego problemami. A od rzetelnej wiedzy już tylko krok do rozwiązania trudnych kwestii, nawet takich jak reklamacje.
- terminowość – dotrzymywanie zadeklarowanych terminów wykonania zlecenia to bardzo pożądana cecha i szczególnie doceniana przez klientów. Optimesowski CRM posiada funkcjonalność, która ostrzega o ewentualnych zagrożeniach dla dotrzymania warunków umowy.
- jakość – zarówno wytwarzanych produktów, jak i obsługi klienta.
Dopracowanie powyższych elementów budowania relacji z klientem to również część działań mających znaczenie dla złożonego procesu jakim jest optymalizacja produkcji. Pozytywną wiadomością jest to, że trud włożony w dobry kontakt z klientem zawsze się opłaca, dlatego polecamy go z pełnym przekonaniem.
Gorąco zapraszamy do przetestowanie możliwości dostarczanych przez OptiMES, by zacząć wystarczy rejestracja w systemie na firmowej stronie internetowej. I już można rozpocząć okres testowy, trwający dwa tygodnie. kontakt możliwy jest pod numerem telefonu 517 827 436 i pod mailem biuro@syneo.pl. Służymy doradztwem, rozwiązaniem doraźnych problemów, ale również długofalowym zapleczem serwisowym.
Bardzo ciekawy artykuł. U nas w firmie używamy systemu Firmao CRM, który świetnie się sprawdza. Tutaj jest więcej info o nim: firmao.pl/register