REKLAMA

W tym artykule poznasz 3 najlepsze metody do zastosowania w domu dzięki którym Twoja erekcja się poprawi.

 

Najlepsze naturalne domowe sposoby na potencje!

Ze względu na to, że problemy związane z erekcją w dalszym ciągu stanowią temat tabu, powoduje to, że automatycznie chce się je bardzo poważnie traktować. Nie ma czemu się dziwić w końcu nic tak nie dołuje faceta jak niemożliwość zaspokojenia swojej partnerki. Jest to w końcu ich podstawowa, egzystencjalna rola z której nie mogą zrezygnować!

Czy w takim razie, skoro problem ten jest niezwykle poważny, można go wyleczyć w zaciszu domu nie stosując skomplikowanych rozwiązań? O dziwo jak najbardziej można, zwłaszcza gdy mówimy o początkowych fazach tego problemu. Prostota i skuteczność tych działań wręcz będzie zaskakująca. Dodatkowo mogą być wykonywane przez mężczyzn w wolnych chwilach i nie wymagają nakładów finansowych.

Mowa tutaj o ćwiczeniach fizycznych, które wykonywane systematycznie i prawidłowo mogą raz na zawsze wyeliminować męskie zaburzenia seksualne. Może wydawać się to lekko przerażające, zwłaszcza dla panów, którzy nigdy nie charakteryzowali się zbyt wysoką aktywnością fizyczną. Jednak nic bardziej mylnego!

Po pierwsze ćwiczenia te będą proste i przyjemne. Nie będą forsować męskiego organizmu. Dodatkowo pozwolą czerpać ogromną przyjemność i satysfakcję z seksu. Więc zamiast czuć przerażenie wszyscy mężczyźni powinni potraktować aktywność fizyczną jako niesamowitą zabawę!

Domowe sposoby na potencję w postaci ćwiczeń

Domowe sposoby na potencje stanowią główny wątek artykuły https://erektoportal.pl/domowe-sposoby-na-potencje/, na którym bazuje ten wpis. Wyjaśniony w nim został szeroki zakres sposobów, które pomagają w walce z męskimi zaburzeniami na tle seksualnym – nie tylko ćwiczenia, ale także rzeczy czy nawyki wychodzące poza ich zakres. Czas dowiedzieć się o trzech najlepszych rodzajach ćwiczeń, które na zawsze odmienią życie niejednego mężczyzny!

  1. Ćwiczenia aerobowe tzw tlenowe
    Ich głównym zadaniem jest większe dotlenienie organizmu. W praktyce oznacza to, że w trakcie wysiłku mięśnie uzyskują prawie nieograniczony dostęp do tlenu. Skutkuje to intensywnym spalaniem tłuszczów, budowaniem masy mięśniowej oraz zwiększeniu wytrzymałości mięśni, szczególnie mięśnia sercowego, który jest najważniejszym z nich.

    Co więcej badania pokazują, że praktykowanie ćwiczeń aerobowych zmniejsza ryzyko nawet o 30 procesy wśród mężczyzn na powstawanie problemów z erekcją.

    Zalicza się do nich głównie spacer i bieganie. Te dwie aktywności w sposób niesamowity zwiększają przepływ krwi w naczyniach krwionośnych. Powoduje poprawę jakości i wydłużenie erekcji, na skutek szybszego docierania krwi do penisa. Dodatkową zaletą tych aktywności fizycznych jest dodawania mężczyznom witalności i energii. Nie wspominając już o endorfinach, które podczas nich się wytwarzają i powodują wzrost ochoty na seks.

    W przypadku gdy pan, którego dotyczy problem z erekcją nie jest fanem biegania może on zapisać się na basen. Pływanie jest aktywnością stawiająca na wytrwałość, dlatego niesamowicie wpłynie na jego życie seksualne. Redukuje tkankę tłuszczową w bardzo skuteczny sposób, co znajduje odzwierciedlenie w wyższej samoocenie i zwiększeniu atrakcyjności wobec partnerki.

    W powyższych ćwiczenia szczególnie ważnym jest zachowanie rozsądku – chodzi tu przede wszystkim o częstotliwość ćwiczeń. Gdy do tej pory mężczyzna nie był zbyt aktywny fizycznie pod żadnym pozorem nie może się forsować na siłę. Powinien on wykonywać treningi minimum trzy razy dziennie, jednak nie krótsze niż 30-40 minut.

    Trening aerobowy polega na tym, aby mięśnie poprzez większą dawkę tlenu szybciej spalały tłuszcz. Jednak gdy wysiłek jest zbyt intensywny, do mięśni nie zostaje dostarczona odpowiednia dawka tlenu. Powoduje to, że spalaniu ulegają węglowodany, w celu szybszego pozyskania energii lecz tłuszcz pozostaje nietknięty. W skutek czego następuje wydzielanie kwasy mlekowego. Gdy organizm znajduje się w trybie anaerobowym rozpoczyna się spalanie cukrów.

    Dlatego najlepsze efekty podczas biegania będą możliwe do uzyskania przy regularnym treningu, a nie pojedynczych, charakteryzujących się ogromnym forsowaniem organizmu. Bieganie powoduje, że większa ilość węglowodanów jest do dyspozycji mózgu, a poziom cukru który się utrzymuje pozwala na lepszą koncentrację. Powoduje to zmniejszenie uczucia zmęczenia.

    Aktywność fizyczna również redukuje adrenalinę – hormonu stresu, co przyczynia się do osiągnięcia znacznie lepszej wydajności. Co więcej powoduje produkcję endorfin przez co mężczyźni będą bardziej szczęśliwsi. Serotonina, która również wytwarzana jest podczas biegu poprawia stabilność psychiczną i nastrój.

    To jeszcze nie koniec! Jedną z najlepszych rzeczy, którą skutkuje bieganie jest wzrost komórek odpornościowych we krwi, co przyczynia się do lepszej obrony organizmu na bakterie i wirusy! A to właśnie one stanowią jeden z najbardziej poważnych zagrożeń dla erekcji!

  2. Ćwiczenia Kegla na lepszą erekcję!
    Nie każdy zdaje sobie sprawę co to są mięśnie Kegla i gdzie się znajdują, a ich wpływ na erekcję jest magiczny! Pozwalają one bowiem na wydłużenie stosunku i kontrolę wytrysku!

    Mięśnie te znajdują się na około kości łonowej i prostaty. Najlepiej zlokalizować je w następujący sposób: podczas erekcji mężczyzna powinien poruszać penisem, mięsień odpowiedzialny za jego ruch to właśnie mięśnie Kegla. Kolejny sposób na jego zlokalizowanie jest podczas oddawania moczu – gdy zastosujesz jego strumień będzie to możliwe dzięki niemu. Istnieje wiele ćwiczeń, które pozwolą mężczyznom pracę nad mięśniami Kegla.

    Do pierwszych z nich można zaliczyć ich zaciskanie: napinanie mięśni, przytrzymywanie ich 1-2 sekundy po dwadzieścia powtórzeń, trzy serie przez trzy tygodnie. Wzmocnieniem tego ćwiczenia może być dodanie silnych serii zaciśnięć przez kolejne pięć sekund.

    Kolejnym ćwiczeniem jest tzw oddech jąder. Mężczyzna powinien usiąść na krześle i swobodnie opuścić jądra, a następnie napiąć mięśnie podbrzusza. Należy je napinać na tyle długo, aż zauważy on ich podnoszenie. Powtórzenia powinny występować do momentu, aż mężczyzna zlokalizuje moment, w którym to mięśnie podbrzusza powodują uniesienie jąder. Następnie powinien on napinać mięśnie podnosząc jądra jak najwyżej i je rozluźniając.

    Blokowanie wytrysku – ćwiczenie, które może przypominać masturbację. Służy ono niesamowicie na wydłużenie orgazmu i szybszemu odzyskaniu energii. Mężczyzna powinien doprowadzić się prawie do krawędzi orgazmu, a następnie wstrzymać stymulację obserwując oddech.

    Ostatnim ćwiczeniem może być tzw Wielki ciąg, którego głównym celem jest podładowanie energii psychicznej. Generalnie opiera się na wyobrażeniu seksualnym, gdzie mężczyzna wyobraża sobie jak energia skumulowana w damskich biodrach przepływa przez penisa, a następnie wędruje przez kręgosłup do głowy. Dokonując wdechu mężczyzna powinien wyobrazić sobie, że strumień energii wypływa z jego głowy i wraca do penisa zataczając krąg.

    Co jest niezwykle zachęcające w tych ćwiczeniach to fakt, że efekty są widoczne zaledwie po miesiącu ich stosowania! Charakteryzują się one zwiększeniem wytrzymałości, dlatego mężczyzna najpierw powinien rozpocząć od dwóch sesji tygodniowo, a następnie zwiększać ich ilość stopniowo.

  3. Treningi z ciężarkami na męskie zaburzenia seksualne

    Odpowiednio wyćwiczone mięśnie i ich siła pozwoli zadowolić niejedną partnerkę. Pozwoli to nie tylko na naprawdę odważne eksperymentowanie w sypialni, ale także na podwyższenie testosteronu, co spowoduje zwiększoną ochotę na seks u facetów.

    W tym przypadku zaleca się ćwiczenie raz w tygodniu w czterech seriach, po dziesięć powtórzeń. Najlepiej wykonywać je z rana, ponieważ będą dodatkowo stanowić świetny zastrzyk energii na cały dzień.

W sytuacji gdy mężczyzna będzie chciał zintensyfikować działanie wszelkich ćwiczeń, powinien on również zwrócić uwagę na swoją codzienną dietę i wyeliminować z niej wszystkie szkodliwe substancje. Mowa tu głównie o tłuszczach zwierzęcych, które należy zastąpić tłuszczami roślinnymi. Można również sięgnąć po zioła bądź suplementy, które uzupełnia organizm we wszystkie niezbędne witaminy i minerały do prawidłowego funkcjonowania.

- REKLAMA -

Zewnętrzne linki

2 KOMENTARZE

  1. Dziękuję za wiele wartościowych treści – są one dla mnie naprawdę istotne, gdyż problemy z erekcją dosięgnęły mnie mimo młodego wieku. Zamierzam co najmniej „wypróbować” powyższe. Jednocześnie mam pytanie, tutaj: https://zdrowitek.pl/jak-poprawic-erekcje-domowym-sposobem-nie-tylko-po-50/ piszą, że „poprawę erekcji można uzyskać poprzez podejmowanie różnych aktywności” i… wymieniają np. długie spacery czy nordic-walking. Czy to jest prawdą? Czy to oznacza, że nie trzeba realizować konkretnych ćwiczeń tylko aktywniej żyć?

  2. Powiem szczerze, że jeśli chodzi o ćwiczenia to próbowałem już niemal wszystkiego… Niestety, nie zawsze działa to tak jakbyśmy tego oczekiwali… A szkoda. Natomiast, zacząłem spoglądać w stronę medykamentów…

    Zastanawiam się – czy są jakieś środki, które zadziałają bez recepty – jak tak to jakie? Po które preparaty warto sięgnąć? Weryfikowałem informacje tutaj: https://valleymedicenter.com/pl/naturalne-srodki-na-potencje-domowe-sposoby-dla-mezczyzn/, i w sumie – polecają żeń-szeń, palmę sabałową itp. Czy komuś taka kuracja pomogła? Czy tego typu rozwiązania są faktycznie skuteczne?