Wydawać by się mogło, że wyremontowana ulica, nowy chodnik i świeże przejście dla pieszych to dla mieszkańców czysta korzyść. Inne zdanie ma jednak właścicielka działającego od lat sklepiku na Podwalu, który znajduje się tuż przy odnowionej właśnie ulicy.
Pani Jolanta zwracała się o pomoc jeszcze zanim remont ruszył, niestety bez skutku.
Zakazy, pasy i wysokie krawężniki to realny problem, który utrudnia jej prowadzenie sklepu. Jego rozwiązanie zdaje się jednak całkiem proste. Sami dostawcy potwierdzają, że trudność w realizowaniu dostaw to duża przeszkoda we współpracy.
Remontowcy zaczepieni przez właścicielkę obiecywali, że wrócą naprawić przynajmniej uszkodzony podczas prac chodnik. Miejmy nadzieję, że Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Jaworznie nie zostaje obojętny na szkodę drobnych, jaworznickich przedsiębiorców.
[vc_facebook]