REKLAMA

Meble biurowe są nam niezbędne jeżeli poważnie myślimy o prowadzeniu firmy i zatrudnianiu pracowników. Jeżeli nasz budżet jest jeszcze dość ograniczony zainwestujmy początkowo w te, bez których nie możemy się obejść. Na początku będzie nam potrzebne biurko, siedziska i praktyczna szafa.

 

Wygodne biurko niezbędne każdemu pracownikowi

 

Trudno wyobrazić sobie wielogodzinną pracę przed komputerem, jeżeli nie dysponujemy odpowiednim biurkiem. Jest ono potrzebne również do wykonywania większości prac biurowych. Na biurku przechowujemy również dokumenty i przedmioty, których używamy na bieżąco. Warto odwiedzić salon mebli biurowych i zapoznać się z dostępnymi modelami biurek. Znajdziemy tan meble o różnych wymiarach i kształtach, co zwiększa prawdopodobieństwo, że dopasujemy je do naszego biura. W sytuacji, kiedy dysponujemy niewielką powierzchnią, możemy zdecydować się na biurko narożne. Dzięki niemu będziemy w stanie zaoszczędzić wiele miejsca.

 

Osoby, które w swoich biurach używają stacjonarnych komputerów powinny zainwestować w biurka specjalnie przystosowane do pracy na komputerze. Jest w nich specjalne podwyższenie na monitor i miejsce na klawiaturę. Tylko takie meble biurowe pozwalają na pracę w zgodzie z zasadami ergonomii. Pamiętajmy, że biurko ma służyć potencjalnie wielu pracownikom. Powinno więc być dostosowane do osób o zróżnicowanym wzroście. Nawet kiedy kupujemy model narożny, zadbajmy o to, żeby nawet wysoki pracownik czuł się przy nim komfortowo.

 

Specjalista z salonu mebli biurowych w Katowicach zwraca uwagę, że wielogodzinna siedząca praca jest niebezpieczna dla naszego zdrowia. Współcześnie często nie mamy szans na skrócenie czasu spędzanego przed komputerem, możemy jednak popracować nad tym, żeby nasza postawa podczas takiej pracy była lepsza. Tu świetnie sprawdzają się meble biurowe z regulacją wysokości. Dzięki takiemu biurku jesteśmy w stanie część pracy wykonywać na siedząco, część natomiast na stojąco. Zyska na tym nie tylko nasz kręgosłup, ale także układ krążenia. Co więcej biurka z regulowaną wysokością to idealny wybór, jeżeli zatrudniamy większą ilość pracowników – każdy może w dowolnym momencie dostosować meble do swoich potrzeb.

 

Zanim zdecydujemy się na zakup biurka, zastanówmy się, czy powinno mieć one szafki i szuflady. Miejsce na prywatne rzeczy to dobry pomysł, kiedy z mebla korzysta jeden pracownik. Takie udogodnienie sprawia, że nie musi o zabierać wszystkich materiałów nad którymi pracuje do domu. Dobrze, kiedy szafki i szuflady przy biurku są zamykane na klucz lub zamek szyfrowy.

 

Na koniec warto zadać sobie pytanie z jakich materiałów powinno być wykonane nasze biurko. Współcześnie największą popularnością cieszą się meble drewniane, choć spotkamy się także z modelami metalowymi lub wykonanymi z tworzywa sztucznego.

 

Krzesła i fotele biurowe – radzi ekspert z salonu mebli biurowych w Katowicach

 

Większość pracy w biurze spędzamy na siedząco, dlatego potrzebne są nam wygodne siedziska. Zdecydowanie łatwiej jest kupić wygodny fotel biurowy dla jednej osoby. Jednocześnie coraz więcej właścicieli biur musi wybrać meble, z których będzie korzystało wielu pracowników. Z tego względu powinny być one jak najbardziej uniwersalne. Krzesło biurowe obowiązkowo musi posiadać regulację wysokości. Dobrze jest, żeby umożliwiało również regulację innych parametrów.

 

Krzesło do biura musi być wykonane z materiałów wysokiej jakości i wytrzymałe. Warto zainwestować model przeznaczony do wielogodzinnej pracy. Oszczędzanie na tego typu meblach biurowych nie ma sensu, gdyż niewłaściwy wybór sprawi, że bardzo szybko będziemy musieli decydować się na ponowny zakup.

 

 

Szafa niezbędna w każdym biurze

 

Trudno wyobrazić sobie funkcjonowanie biura bez odpowiedniej szafy. To w niej przechowujemy dokumenty i inne rzeczy, które są nam niezbędne w pracy. Obecnie w salonach mebli biurowych znajdziemy szeroki wybór szaf. Pozwoli nam to wybrać model, który najlepiej sprawdzi się w naszej firmie. Przed zakupem szafy zadajmy sobie pytanie jakie rzeczy chcemy w niej przechowywać. Pozwoli nam to wybrać półki o optymalnej wytrzymałości. Równie ważną sprawą jest ilość miejsca jakim dysponujemy. W małych biurach rzadko jest możliwość wstawienia wielkiej szafy, dlatego konieczne jest szukanie alternatywnych rozwiązań. Ciekawym pomysłem są meble, które można przymocować do ściany, a także szafy na kółkach.

 

Gdzie w Katowicach kupić meble biurowe?

 

Z kupnem wysokiej jakości mebli biurowych w Katowicach nie powinniśmy mieć większych trudności. W mieście znajdziemy wiele sklepów z profesjonalnymi meblami do biura. Jeżeli szukamy takiego, który będzie zlokalizowany niedaleko naszego miejsca pracy lub miejsca zamieszkania – najprościej będzie skorzystać z wyszukiwarki internetowej. Zaletą dobrych sklepów jest nie tylko bogaty asortyment, ale również fakt, że posiadają one profesjonalnych sprzedawców, którzy chętnie doradzą nam w wyborze mebli biurowych.

undefined

- REKLAMA -

Zewnętrzne linki