piątek, 19 kwietnia, 2024

Dlaczego warto zainwestować w centralę IP PBX?

Strona głównaInformator / Materiały zewnętrzneDlaczego warto zainwestować w centralę IP PBX?

Dlaczego warto zainwestować w centralę IP PBX?

- Advertisement -

Centrale telefoniczne kojarzą się przede wszystkim z dużymi firmami, korporacjami, przedsiębiorstwami, ewentualnie instytucjami. Tymczasem okazuje się, że Centrala IP PBX to doskonały sposób na usprawnienie obiegu informacji w każdej firmie – nie tylko tych największych. Centrale IP to dziś bardzo powszechne rozwiązanie, dzięki któremu można pozyskać wielu klientów. Bez względu na wielkość i na branżę, centrala IP może okazać się niezwykle przydatna.

 

Telefon i mail – czy to wystarczy?

Wielu przedsiębiorców, zwłaszcza tych, którzy swoją przygodę z biznesem dopiero rozpoczynają, twierdzi, że udogodnienia takie jak centrala IP PBX to wyłącznie dodatek, który owszem usprawnia działanie firmy, ale jest absolutnie niekonieczny. Szukanie tego typu oszczędności może jednak skończyć się źle dla przedsiębiorcy. Dlaczego? Dzisiejszy Klient jest bardzo wymagający i roszczeniowy, a przede wszystkim wszystkim – zabiegany. Obieg informacji, podobnie jak doradztwo, czy sprzedaż powinny być szybkie – tylko wtedy można zatrzymać zainteresowanego klienta u siebie. Dziś telefon i mail mogą być niewystarczające… Dla dużej firmy strata jednego klienta nie będzie bolesna, ale dla małej firmy…

Centrala IP PBX – korzyści

  • Zmniejszenie kosztów

Oszczędności generowane są zarówno wtedy, gdy zakładasz pierwszą swoją centralę, jak i wtedy, kiedy zamieniasz stacjonarną centralę na centralę IP. Oszczędzasz na instalacji sprzętu, na jego utrzymaniu i serwisie, a także na wsparciu. Na wiele dodatkowych korzyści możesz liczyć zupełnie darmowo. Innowacyjne możliwości systemowe gwarantują oszczędności – wykorzystując telefonię internetową, masz znacznie większe możliwości, a ponosisz mniejsze koszty.

  • Łatwa konfiguracja

Nowoczesne centrale telefoniczne nie mają nic wspólnego z tymi, które znamy sprzed kilkunastu, czy kilku lat. Konfiguracja jest bardzo prosta, nie wymaga specjalistycznej wiedzy. A nawet, gdyby zdarzyło się, że nie potrafimy tego zrobić sami, darmowo pomoże nam w tym serwis. Decydując się na konkretna firmę warto sprawdzić, czy panel klienta jest przejrzysty i łatwy – to ułatwia późniejsze działania.

  • Ulepszona organizacja

Firma, która decyduje się na centralę IP PBX zapewnia sobie znacznie lepszą organizację obsługi klienta. Może skorzystać z wielu możliwości ułatwiających pracę: przekierowań połączeń, które są niezwykle pomocne w sytuacji, kiedy często pracujesz w terenie, pocztę głosową, aby zawsze być w kontakcie z klientem, nawet jeżeli się nie dodzwoni, numery wewnętrzne dopasowane do konkretnych pracowników w firmie.

  • Poprawiony kontakt z klientem

Ta korzyść jest jedną z największych. Dzisiejsi klienci są bardzo wymagający. Poszukują kontaktu do firmy, wykorzystując do tego np. Internet, następnie dzwonią. Jeżeli nie ma odpowiedzi ze strony firmy, nikt nie odbiera, rzadko kiedy decydują się na ponowny telefon później. Najczęściej szukają innej alternatywy i dzwonią do konkurencji. Centrala IP PBX nie dopuszcza do takich sytuacji. Połączenie jest kierowane do firmy zawsze zostanie odebrane – jeśli nie przez pracownia firmy w biurze, to zostanie przekierowane na komórkę. Dzięki temu, nie stracisz klienta!

  • Wyższa jakość usług

Jeżeli centrala PBX zostaje zintegrowana z systemem CRM, zyskujemy automatyzację oraz możliwość zbierania wielu informacji o osobie dzwoniącej. To z kolei może stać się podstawą do poprawienia jakości oferowanych usług.

  • Optymalizacja czasu

Oprócz oszczędności i optymalizacji kosztów, warto zdecydować się na telefonię VoIP z powodu oszczędności czasu. Wszystko działa efektywniej i szybciej, nie ma niepotrzebnych strat czasowych, dzięki czemu pracownicy firmy mogą pracować znacznie wydajniej i mają więcej czasu

Przedsiębiorcy, zarówno Ci duzi, jak i Ci mniejsi, mogą wiele zyskać decydując się na innowacyjną centralę PBX. Aby firma nie została w tyle, powinna iść z duchem czasu, powinna stawiać na nowe rozwiązania technologiczne, które zapewniają komfort pracy, optymalizują działania, zapewniają korzyści finansowe i poprawiają wizerunek firmy.

- Advertisment -

Borys Budka w reakcji na manipulacje Pawła Silberta z wizytą na JOG

Minister Aktywów Państwowych odpowiedział ostro na wpis internetowy Pawła Silberta na temat przyszłości projektu budowy fabryki samochodów elektrycznych w Jaworznie. Borys Budka ostro skomentował wpis...

XVIII Zlot Food Trucków na Rynku w Jaworznie już w ten weekend

Zapraszamy serdecznie wszystkich mieszkańców i gości na kolejny Zlot Food Trucków, który odbędzie się na jaworznickim Rynku! Nie przegapcie okazji, aby cieszyć się wspólnym...

Centrum Kulturalno-Społeczne w Ciężkowicach otwarte

W Jaworznie Ciężkowicach otwarto Centrum Kulturalno-Społecznego im. Mirosława Ciołczyka. Koszt inwestycji wyniósł około 5,5 mln zł. Centrum Kulturalno-Społeczne swoją siedzibę znalazło budynku dawnej noclegowni, który...