sobota, 20 kwietnia, 2024

Po co inwestować w gadżety reklamowe z nadrukiem?

Strona głównaInformator / Materiały zewnętrznePo co inwestować w gadżety reklamowe z nadrukiem?

Po co inwestować w gadżety reklamowe z nadrukiem?

- Advertisement -

Wyobraź sobie sytuację, w których wybierasz się do sklepu po proszek do prania. Na półce zastajesz produkty pięciu różnych marek. Wszystkie mają podobną pojemność, skład i cenę. Jak zatem dokonasz wyboru? Odpowiedź jest prosta – wybierzesz ten proszek, którego logo jest Ci dobrze znane. A jak promować własną markę? Jednym ze skutecznych narzędzi w tym obszarze reklamy są gadżety z nadrukiem.

Choć może Ci się wydawać, że firmowe gadżety z nadrukiem są już passe, w rzeczywistości to nadal bardzo potężny instrument w świecie promocji. Oto kilka powodów, dla których warto w nie zainwestować.

Gadżety reklamowe są praktyczne – to przedmioty codziennego użytku

Świat gadżetów reklamowych jest niezwykle bogaty i różnorodny. Tym jednak, co łączy wszystkie akcesoria należące do tej kategorii, jest ich funkcjonalność. Bez względu na to, czy mowa o kubku reklamowym, długopisie z logo firmy, notesie, powerbanku czy słodyczach promocyjnych – wszystkie są przeznaczone do tego, by ich użyć. Dlatego bardzo często towarzyszą one obdarowanym osobom w ich codziennych życiach. Z jednej strony więc, przypominają swoim właścicielom i istnieniu Twojej marki, a z drugiej – stają się skutecznym nośnikiem reklamy. Efekt? Logo Twojej firmy staje się bardziej rozpoznawalne.

Wspomagają promocję marki na wiele sposobów

Możesz je wykorzystać zarówno podczas różnego rodzaju eventów promocyjnych, jak i w codziennej działalności firmy. Wręcz kontrahentowi elegancki zestaw piśmienniczy z Twoim logo przy podpisaniu nowej umowy lub okulary słoneczne z nadrukiem Twojego brandu – gdy sprzedasz mu wakacje. W ten sposób zbudujesz silniejszą, opartą na pozytywnych emocjach więź.

Działają jak „stopa w drzwiach”

Gadżety dla firm są wręczane nie tylko po to, by stały się one dodatkową reklamą marki. Równie istotne jest wspomniane już przed chwilą budowanie więzi z klientem. Ten, który otrzymał długopis, smycz czy pendrive’a z Twoim logo może się poczuć nieco bardziej „zobowiązany” lub zachęcony do współpracy z Tobą, a nie z konkurencją. Tak właśnie działa psychologia sprzedaży!

Dzięki nim zadbasz również o obsługę posprzedażową

Pozyskanie nowego klienta to tylko pierwszy krok we współpracy z nim. Najważniejsze jest bowiem, aby zatrzymać go na dłużej. Jak to zrobisz? Przede wszystkim – zapewniając mu dostęp do produktów / usług na najwyższym poziomie i robiąc wszystko, aby sprostać jego oczekiwaniom. Istotne jest jednak również zbudowanie długotrwałej relacji. Jednym ze sposobów na osiągnięcie takiego efektu będzie właśnie sięgnięcie po gadżety reklamowe. Kalendarz z Twoim logo może stanąć na biurku kontrahenta, a designerska, bawełniana torba – towarzyszyć mu dzień po dniu na zakupach. W efekcie pozytywne wrażenie będzie trwało, i to bardzo długo!

Wniosek? Nie warto pytać czy warto inwestować w gadżety reklamowe. Warto za to zastanowić się nad tym, jak wybrać te idealne. Wiele inspiracji znajdziesz np. na OpenGift.pl – tu czekają na Ciebie zarówno konwencjonalne, jaki bardzo kreatywne akcesoria, które pozwolą Ci wzmocnić wizerunek wśród docelowej grupy klientów i… stopniowo ją poszerzyć.

undefined

- Advertisment -

Dni otwarte: Pokazowa instalacja do produkcji płyt z tworzyw sztucznych

W Jaworznie w Jeleniu ma powstać nowa fabryka płyt budowlanych, które będą wytwarzane z tworzyw sztucznych. Inwestorzy zapraszają na Dzień otwarty, podczas, którego zaprezentują...

Jaworzno mało znane – Świetlik

Kiedy słyszymy słowo „świetlik”, to kojarzy nam się ono bądź ze światem owadów bądź z elementami i detalami architektury. W dzisiejszym odcinku wszakże o...

Niedziele handlowe w 2024 roku. Czy 21 kwietnia to niedziela handlowa?

W 2024 roku, podobnie jak w latach ubiegłych przypada 7 niedziel handlowych. W które niedziele mieszkańcy Jaworzna będą mogli zrobić zakupy? Niedziele handlowe w 2024...