REKLAMA

Wiatr to żywioł i nieposkromiona energia. To także dobry sposób na … reklamę. Zastanawiasz się, jak wykorzystać siłę wiatru w marketingu? Nadmorskie plaże, zatłoczone brzegi jezior czy gwarne górskie stoki narciarskie to miejsca wprost stworzone do ulokowania na nich przykuwających wzrok nośników. W co warto zainwestować?

Wakacje, ferie czy długie weekendy nie oznaczają odpoczynku od reklamy. Wprost przeciwnie. Umożliwiają dotarcie do sporej rzeszy klientów, którzy wtedy chętniej niż w innych okolicznościach skanują otoczenie w poszukiwaniu wartościowych informacji. Wielu reklamodawców nie bierze tych lokalizacji pod uwagę ze względu na wysokie koszty inwestycji. Rzeczywiście zakup lub wynajem billboardu czy wykupienie czasu antenowego wiążą się zazwyczaj z wysokimi opłatami. Tańszą i równie skuteczną formą reklamy wydaje się być w tych okolicznościach flaga z nadrukiem na winders.pl.

Reklama, która nie stoi w miejscu

Flagi reklamowe w ośrodkach turystycznych mają szansę bez trudu wpisać się w tamtejszy krajobraz. Ich atrakcyjność polega przede wszystkim na dynamice — nawet najmniejsze podmuchy wiatru powodują falowanie powierzchni materiału. W zależności od wysokości masztu, można dzięki pomocy czynników środowiskowych uzyskać efekt dynamicznej, ruchomej reklamy.

W przeciwieństwie do statycznych billboardów czy citylightów, flagi nie tylko łopocą na wietrze, ale także podążają za klientem. Oznacza to, że środki, które zainwestujesz w ten nośnik nie będą ograniczały Cię wyłącznie do korzystania z jednej lokalizacji. Na wypadek, gdyby miejsce postawienia flagi okazało się nietrafione bez trudu zamienisz je na inne, bardziej atrakcyjne. Ruchome reklamy wykorzystywane są bowiem nie tylko do oznakowania lokali, ale także podczas imprez plenerowych, na targach i deptakach.

Jak chorągiewka na wietrze…

To określenie zazwyczaj występuje w kontekście pejoratywnym. Jednak z marketingowego punktu widzenia, reklama, która jest zmienna i nieobliczalna ma większą szansę powodzenia, ponieważ odbiorcy:

  • zwracają uwagę na reklamy, które wyróżniają się z tłumu,

  • sięgają po podsuwane im rozwiązania, o ile zaprezentowane są w przekonujący sposób,

  • chętniej odpowiadają na wezwanie do działania, jeżeli jest ono skierowane bezpośrednio do nich.

Mobilna reklama, którą proponują specjaliści z branży reklamowej, np. producent flag winders.pl pomoże Ci osiągnąć cele i zbudować świadomość marki. Niezbędny w tym kontekście jest element zaskoczenia, który wyróżni Twoją firmę w gąszczu innych, powtarzalnych nośników.

- REKLAMA -
Zewnętrzne linki