sobota, 20 kwietnia, 2024

Winnica Lidla, Lidl Podróże – dyskonty coraz bardziej poszerzają swoją działalność

Strona głównaInformator / Materiały zewnętrzneWinnica Lidla, Lidl Podróże - dyskonty coraz bardziej poszerzają swoją działalność

Winnica Lidla, Lidl Podróże – dyskonty coraz bardziej poszerzają swoją działalność

- Advertisement -

W ostatnim czasie dyskonty rozpoczęły walkę. Do tej pory były one konkurencja dla hipermarketów i niezależnych sklepów, teraz zaczynają wyścig pomiędzy sobą. Czym to się objawia? Czy ucierpią na tym konsumenci? Zobacz jakie zmiany wprowadzają dyskonty na przykładzie Lidla.

Ryneczek Lidla- wpływanie na skojarzenia klientów

Lidl znany jest z wprowadzania promocji sezonowych i tygodni z międzynarodowymi specjałami. Dyskont stara się wyróżnić czym więcej niż tylko jakością i ceną. Wprowadzane są konkretne, specyficzne nazwy dla poszczególnych działów produktów, tak by myśląc o swoich potrzebach konsumenci kierowali się zaznajomionymi hasłami. Przykładowo potrzebując świeżych owoców nie wybierzemy się na dział z owocami i warzywami tylko na Ryneczek Lidla. Takie projekty zwiększają ruch w sklepach, ponieważ zyskują w oczach konsumentów.

Winnica Lidla

Ciekawym rozszerzeniem oferty jest też Winnica Lidla. To nowy projekt umożliwiający kupującym wybór drogiego, ekskluzywnego wina. Przeglądanie alkoholu jest dostępne za pośrednictwem strony internetowej. Tam zgłasza się także chęć zakupienia konkretnego produktu, a następnie odbiera i płaci w sklepie stacjonarnym. To odpowiedź na wyższe potrzeby konsumentów, danie możliwości na spróbowanie wysokiej jakości win nie musząc poszukiwać ich wśród niezależnych winiarni.

Zaangażowanie w życie klientów

Coraz bardziej popularne jest promowanie przez dyskonty prawidłowych postaw społecznych i żywieniowych. Dzięki takiej strategii sklep wydaje się być zaangażowany w życie konsumentów i ich zdrowie. Taki właśnie efekt miała wprowadzona przez Lidl promocja nagradzająca osoby, które do sklepowego koszyka wkładały warzywa i owoce. Takie zagranie sprawiło, że wartość zakupionych produktów powiększała się. Konsumencie widząc Ryneczek Lidla i przypominając sobie promujące go reklamy automatycznie zaczęli sięgać po produkty, których wcześniej nie kupowali. Tym samym klienci coraz częściej zaglądają do gazetki Lidla, chcąc sprawdzić, co ciekawego sklep ma tym razem do zaoferowania.

Wycieczki w Lidl podróże

Oprócz kuchni świata Lidl poszedł krok dalej, chce pokazać świat od kuchni proponując rozmaite podróże. Zainteresowani będą mogli znaleźć oferty wyjazdów do dalszych i bliższych części Europy a także wycieczki po Polsce. W katalogach dostępnych w wersji papierowej w sklepie oraz elektronicznej na stronie internetowej Lidla znaleźć można takie kierunki jak Seszele, Włochy, Francja czy Zakopane. Rozmaitość kierunków wpływa także na ceny. Koszt wyjazdów waha się pomiędzy 500 a 10 tysiącami złotych. Wprowadzając  taką promocje dyskont jeszcze bardziej zbliża się do konsumentów, zaczyna wpływać na coraz dalsze obszary życia.

Dyskonty poszerzają swoja działalność w walce o coraz to więcej klientów. Do podstawowej działalności dodają specjalne oferty, odpowiadające na coraz to nowe potrzeby klientów. Decydują się także na promocje, które zwiększają wartość ich koszyków. To wszystko wpływa na przywiązanie konsumentów do danej sieci i jego lojalność wobec niej.

- Advertisment -

Sądowa epopeja Sebastian Kusia. Wyrok coraz bliżej. Może zapaść 24. kwietnia

Przed Sądem Rejonowym w Chrzanowie od prawie 5 lat trwa proces Sebastiana Kusia, podejrzanego o przyjmowanie łapówek, kiedy to pracował na stanowisku naczelnika biura...

Piątkowe pikniki cieszyły się sporym zainteresowaniem

Pomimo chłodu, aż dwa pikniki odbyły się w tym samym czasie w Jaworznie. Jeden zorganizowany jako „Dzień ziemi” pod płaszczką, drugi piknik na Osiedlu...

Fabryka hejtu na finale kampanii. Przekroczono granice kultury

Kampania wyborcza w Jaworznie weszła w decydującą fazę. Kandydaci na urząd prezydenta dwoją się i troją, żeby przekonać do siebie niezdecydowanych wyborców. Ich działania...