wtorek, 16 kwietnia, 2024

Logo firmy – dlaczego warto w nie zainwestować?

Strona głównaInformator / Materiały zewnętrzneLogo firmy – dlaczego warto w nie zainwestować?

Logo firmy – dlaczego warto w nie zainwestować?

- Advertisement -

Projektowanie logo to dla wielu przedsiębiorców zbędna czynność i wydatek, który nie zwróci się w przyszłości. Praktyka pokazuje jednak, że to błędne myślenie – odpowiednio zaprojektowane logo staje się bardzo ważnym znakiem rozpoznawczym firmy i często jego kształt, kolorystyka oraz motyw przewodni są ważniejsze niż nazwa firmy. Dlaczego zakładając działalność albo kreując nową strategię swojego przedsiębiorstwa, powinieneś zadbać przede wszystkim o logo niezależnie od tego czy prowadzisz swoją firmę w Gliwicach, Katowicach czy Warszawie?

Projektowanie logo – sposób na sukces?

Logo to symbol firmy, jej wizualny znak, który zostanie zapamiętany przez potencjalnego klienta najszybciej. Bierze się to z tego, że człowiek przyswaja obrazy szybciej niż litery, a jeżeli logo jest oryginalne i wyróżnia się na tle innych, szanse na skojarzenie marki będą jeszcze większe. Logo to nie tylko symbol, ale też nośnik informacji – wskazuje czym zajmuje się firma, jakie są jej wartości i zachęca do skorzystania z oferty. Może zostać prawdziwym skarbem firmy, tak jak stało się to z wielkim żółtym M (McDonald’s), napisem Coca-Cola czy rysunkiem skaczącego kota (Puma). Projektowanie logo jest bardzo istotne, ponieważ pozwoli Ci wyróżnić się na tle konkurencji i szybciej dostać się do podświadomości klienta.

UWAGA!

Logo może przynieść firmie wiele dobrego, ale może również wpłynąć negatywnie na jej wizerunek. Niedbale wykonany, niepasujący do charakterystyki firmy albo nijaki symbol będzie ciągnął ją w dół. Dlatego projektowanie logo jest tak istotne! I to niezależnie od tego czy prowadzisz mały zakład w Gliwicach, czy międzynarodową korporację w Katowicach lub Krakowie.

Co daje projektowanie logo?

Pozwoli wykreować wizerunek Twojej marki – staje się symbolem firmy, jej znakiem rozpoznawczym, który widnieje na każdym dokumencie. Przemyślane i wykonane z dbałością o każdy szczegół, przyniesie Ci wiele dobrego – również w kwestii promocji produktów czy usług.

Umożliwia wyróżnienie się na tle konkurencji – identyfikacja wizualna jest ważna, bo wpływa na zmysły potencjalnych klientów i przyciąga. Tak samo działa logo – jego kolorystyka, treść albo motyw mogą przyciągać wzrok i tym samym sprawić, że klient wybierze ofertę Twoją, a nie konkurencji.

Trafia do podświadomości klientów – ten prosty symbol może zostać szybko zapamiętany, nawet mimowolnie. A to już krok do tego, by nie tylko zdobyć klienta, ale również utrzymać go przy sobie. Twoje logo może bowiem stać się synonimem jakości oraz profesjonalizmu.

Projektowanie logo – Katowice, Gliwice

Jeżeli chcesz się wyróżnić i przyciągnąć klientów, zaprojektuj logo z pomocą specjalistów. To właśnie oni będą wiedzieli czego potrzebujesz, dopasują rozwiązanie do Twoich potrzeb i stworzą logo, które będzie odpowiedzią na oczekiwania Twoich potencjalnych klientów. Pamiętaj, że w słowie „logo” kryją się trzy możliwe rozwiązania – sygnet, czyli znak graficzny, logotyp, czyli zapis literowy (np. nazwy firmy) oraz claim – hasło. Specjalista pomoże Ci wybrać to logo, które będzie najskuteczniejsze.

- Advertisment -

Konkurs lokowski „Polska Marynarka Wojenna, a historia Wybrzeża Polskiego”

Konkurs lokowski „Polska Marynarka Wojenna, a historia Wybrzeża Polskiego” odbył się w jaworznickich szkołach 18 marca i 11 kwietnia. Liga Obrony Kraju organizuje konkurs pod w/w...

O rekrutacji do jaworznickiej szkoły muzycznej

Jak co roku, wiosna to czas, w którym w Państwowej Szkole Muzycznej I st. w Jaworznie rozpoczyna się proces rekrutacji.   - Zaplanowane działania i wydarzenia...

Młody aktywista społeczny z petycją o całoroczną linię 390

Młody Jaworznianin, rozpoczynając przygodę z aktywizmem społecznym, tworzy petycję o przywrócenie całorocznych kursów linii 390. Fabian Kowalski jest młodym Jaworznianinem, który ma zamiar działać dla...