15 dni – tyle już czeka na nowy pojemnik na odpady mieszkanka dzielnicy Azot.
Stary został odebrany przez firmę MPO, jednak nowej ciągle brak. Gdzie wyrzucać śmieci i popiół? Nie pomagają telefony i maile. Mieszkanka cały czas słyszy, że ma czekać.
Na całej ulicy Szelonka wszystkie posesje otrzymały nowe pojemniki. Poza jedną. Problemem jest to, że w jednym domu jest dwóch właścicieli. I to prawdopodobne niedopatrzenie nowej firmy jest przyczyną pozostawienia mieszkanki bez nowego pojemnika na odpady.
W tej sprawie skontaktowaliśmy się z Miejskim Zarządem Nieruchomości Komunalnych, który zapewnia, że wszystkie zgłoszenia na bieżąco przekazywane są do firmy AVR, aby uzupełniała brakujące pojemniki u mieszkańców.
Co mam zrobić jeśli nie dostałem pojemnika?
Poinformować o tym fakcie Dział Gospodarki Odpadami MZNK (odpady@mznk.jaworzno.pl lub telefonicznie (032-745 10 61, 63, 65, 66). Podać dokładny adres i datę wymiany pojemników (od kiedy nie ma pojemnika). Pracownicy MZNK polecą firmie AVR dostarczyć pojemnik pod wskazany adres.
[vc_facebook]
Jestem w identycznej sytuacji mieszkam w dzielnicy Łubowiec.27 października MPO odebrało swój pojemnik na śmieci i do dzisiaj jestem bez pojemnika.Na mojej ulicy wszyscy sąsiedzi mają nowe kosze ja jedyna nie mam.Dzwonilam w tej sprawie nie jeden raz do MZNK,pisałam meila.Wczoraj dzwoniłam również i zapewniano mnie,że dostanę pojemnik,ponieważ dyspozytor jeździ z koszami.Dziś ponownie dzwoniłam do MZNK,później bezpośrednio do firmy MIKI pani potwierdziła,że jestem na liście i dostanę pojemnik jutro w co szczerze wątpię,bo słyszę to za każdym razem.Z czego jutro według harmonogramu odbierają odpady,zapytałam co w tej sprawie mam zrobić bo mam popiół,śmieci w odp.usłyszałam,że mam to wszystko wystawić przed bramkę i muszą to zabrać.Kurcze jak było MPO to nie było problemu nigdy,zawsze bez problemu były rozw.problemy z dnia na dzień,nigdy nie musiałam się upominać o coś.