REKLAMA

Wydaje Ci się, że wizytówki to już w dobie kontaktów w cyberprzestrzeni i social media przeżytek? Jesteś w błędzie. Dobrze wykonana, prawidłowo zaprojektowana wizytówka tradycyjna to nadal ważny element Twojego wizerunku. Zobacz jak dzięki 6 prostym krokom możesz uczynić z niej jeszcze skuteczniejsze narzędzie marketingowe.

Wizytówki, twoja broń w walce o klienta.

Wydaje Ci się, że wizytówki to już w dobie kontaktów w cyberprzestrzeni i social media przeżytek? Jesteś w błędzie. Dobrze wykonana, prawidłowo zaprojektowana wizytówka tradycyjna to nadal ważny element Twojego wizerunku. Zobacz jak dzięki 6 prostym krokom możesz uczynić z niej jeszcze skuteczniejsze narzędzie marketingowe.

[Krok pierwszy. Wizytówka zawsze pod ręką!]

Prosta sprawa, po prostu zawsze noś przy sobie kilka wizytówek. Kiedy wychodzisz z biura, kiedy jesteś w przestrzeni prywatnej także. Oczywiste jest, że nosisz ze sobą wizytownik na spotkania z klientami ale miej nawyk mieć kilka sztuk zawsze przy sobie szczególnie w branżach, które są silnie oparte o relacje jak usługi czy ubezpieczenia.

[Krok drugi. Wizytówka do korespondencji]

Cokolwiek wysyłasz do klientów dołączaj wizytówki. To dobry sposób na podtrzymanie więzi, przypomnienie się klientowi. Możesz także przy okazji wykorzystać wizytówkę np. jako „bon” na niewielki rabat na kolejne zakupy. Dzięki temu masz także feedback czy warto w tą metodę inwestować.

[Krok trzeci. Znajomi, znajomych, czyli podaj dalej.]

Bardzo ważne jest, żeby dystrybuować wizytówkę różnymi kanałami. W wielu branżach system biernych, a dzięki temu niezobowiązujących poleceń bardzo pozytywnie przekłada się na sprzedaż. Zadowolonym ze współpracy kontrahentom zostaw kilka wizytówek i poproś o przekazanie ich współpracownikom, klientom czy znajomym. Żeby twoja wizytówka nie trafiła do kosza zastosuj lekki wybieg, zapisz na niej dodatkowy telefon, np. prywatny czy alternatywną skrzynkę mailową ręcznie przy kliencie mówiąc mu o tym, że na wszelki wypadek specjalnie dla niego zostawiasz dodatkowy namiar na siebie,

[Krok czwarty. Kieruj do strony www.]

To od czego zaczęliśmy jest rzeczywiście istotnym aspektem współczesnego biznesu, Strona internetowa, jeśli nawet nie prowadzisz w biznesu w sieci musisz ją mieć jako reklamę i informacje. Strona www to obowiązkowy element informacyjny na Twojej wizytówce.

[Krok piąty. Różni klienci? Różne wizytówki!]

Jeśli masz różne grupy klientów warto zaprojektować kilka rodzajów wizytówek dopasowanych dla każdej z grup docelowych. Możesz także mieć wizytówki inne dla klientów (np. kupujących w detalu) a inne dla partnerów biznesowych (np. odbiorców hurtowych) czy też zwykłych klientów i strategicznych, wszystko zależy od Twoich potrzeb.

[Krok szósty. Wyróżnij się wzorem i jakością!]

Na wizytówkach nie warto oszczędzać. Zaprojektuj oryginalny, wyróżniający się wzór i zainwestuj w dobry papier oraz dodatkowe zabezpieczenie. Dzięki temu nie tylko zrobisz dobre wrażenie na kliencie ale też masz gwarancje, ze wizytówka będzie trwała.

Wizytówki możesz zamówić:
http://drukpolska.pl/

ul. Sprzeczna 9
62-002 Suchy Las

Tel. 61 25 02 400

info@drukpolska.pl

- REKLAMA -
Zewnętrzne linki