Wdrożony w styczniu 2017 r. nowy system wnoszenia opłat za przejazdy przy wykorzystaniu zbliżeniowych kart płatniczych zyskuje coraz większe zainteresowanie pasażerów.
Jak czytamy na stronie PKM:
-Rosnące wyniki sprzedaży biletów zakupionych w szybki i bezpieczny sposób utwierdzają nas w przekonaniu, że nowa usługa zyskała akceptację podróżnych. Jednocześnie z uwagą wsłuchujemy się we wszelkie sugestie, jakie zgłaszają pasażerowie. Jednym z powtarzających się postulatów był wniosek o umożliwienie w pojeździe weryfikacji poprawności wniesienia opłaty za przejazd. Wspólnie z naszym partnerem, Mennicą Polską S.A., uruchomiliśmy dodatkową funkcję w terminalach płatniczych. Od teraz, aby podglądnąć ważność biletu, wystarczy na ekranie urządzenia wybrać opcję „SPRAWDŹ BILET”, przyłożyć kartę do czytnika i po usłyszeniu sygnału dźwiękowego odczytać na wyświetlaczu informacje. Liczymy, że to usprawnienie przekona kolejnych pasażerów do nowej formy płatności.
[vc_facebook]
[vc_facebook]