piątek, 19 kwietnia, 2024

Reklamy w sklepach stacjonarnych – materiały POS

Strona głównaInformator / Materiały zewnętrzneReklamy w sklepach stacjonarnych – materiały POS

Reklamy w sklepach stacjonarnych – materiały POS

- Advertisement -

Sklep stacjonarny zapewnia bezpośredni kontakt z klientem. Szeroko zakrojone akcje marketingowe powinny bazować na materiałach reklamowych, które w prosty i niebanalny sposób potrafią zachęcić do zapoznania się z konkretną firmą lub marką. Potencjalni nabywcy chcą poznać produkt nie tylko za pomocą smaku, wzroku lub węchu, lecz także dotyku. W tym celu stosuje się między innymi materiały POS.

Dlaczego dotyk?

Chociaż 70% bodźców dociera do nas poprzez oczy, to bez zmysłu dotyku nie byłoby możliwe poznać w pełni otaczającego świata. Proces stymulacji za pomocą dotyku rejestruje takie aspekty, jak emocjonalność (w tym sferę odpowiedzialną za odczuwanie sentymentów), fizyczność oraz poznawczość. Człowiek posiada ok. 2 mld receptorów czuciowych. Z tej wiedzy czerpie również marketing i dział reklamy. Poznać w dotyku przedmiot to znaczy poczuć jego formę, kształt oraz postać. Materiały POS np. standy, potykacze czy ścianki reklamowe pozwalają na pełniejsze zaznajomienie się z oferowanymi produktami. Dzięki temu efektywnie kreuje się i tworzy potrzeby klientów.

Najpopularniejsze materiały POS

Mówiąc najprościej materiały POS są nośnikami reklamy. Głównym zadaniem narzędzi marketingowych tego rodzaju jest wspieranie procesu sprzedażowego. Przykładem są plakaty reklamowe. Profesjonalnie przygotowany plakat to logiczne połączenie elementów merytorycznych, graficznych i językowych. Nośnik reklamy potrafi na długo zapaść w pamięć. Z jakimi materiałami POS spotykamy się najczęściej w sklepach?

Potykacze

potykacz-rodanPotykacz reklamowy to tablica, na której można umieścić dowolne treści reklamowe. Produkt występuje w wersji jednostronnej lub dwustronnej. Ciekawym przykładem są potykacze z tablicami kredowymi. Dzięki takiemu rozwiązaniu można codziennie umieszczać nowe treści reklamowe. Taki sprzęt spotkać można przede wszystkim przed restauracjami i kawiarenkami. Coraz modniejsze staje się rysowanie artystycznych i zabawnych obrazków oraz pisanie oryginalnych haseł.

Stojaki na ulotki

stojak-do-ulotekStojak na ulotki to jeden z najbardziej popularnych materiałów POS. Ten nośnik reklamy można dostrzec w wielu branżach przemysłu. Pozwala na efektywne wyeksponowanie bieżącej oferty.

Standy, ścianki reklamowe

standy-ulotkiTo materiały, dzięki którym można poczuć, dotknąć, posmakować. Bardzo często ścianki reklamowe umieszczane są w większych halach sprzedażowych. Służą promocji poprzez bezpośredni kontakt z klientem umożliwiając rozmowę i degustację.

Reklama w sklepie potrafi być bardziej sugestywna niż inne typy promowania dóbr i usług. Więcej o materiałach POS można przeczytać pod linkiem: https://posshop.pl/. Możliwość bezpośredniego kontaktu z klientem zapewnia również innowacyjna technologia wytwarzania oparta na idei ergonomii i wygody.

- Advertisment -

Wywiad z Beatą Kirker: Trudne czasy spowodowały, że Michał wcześnie stał się silny i samodzielny

Beata Kirker udzieliła osobistego wywiadu specjalnie dla naszej redakcji. Opowiada w nim o swoim synu Michale o tym, jakim jest człowiekiem. Ten osobisty wywiad z...

Bajeczne widowisko Cyrku Arena. Poczuj magię cyrku!

Polski Cyrk Arena kolejny raz zaprasza na magiczne i kolorowe widowisko dla widzów od lat 2 do 102. Tego roku artyści przygotowali program, w...

EIGHTBIT – bezpieczeństwo danych firmy i wsparcie IT w jednym miejscu

Współczesny rynek pełen jest wyzwań, a bezpieczeństwo danych firmy to fundament, którego nie można zaniedbać. Wielu właścicieli mniejszych przedsiębiorstw nie zdaje sobie sprawy, jak...