Już 4 lipca rusza kampania reklamowa największego wyścigu kolarskiego w Polsce, czyli Tour de Pologne oraz Taurona. W trakcie kampanii zaprezentowane zostaną także miasta startu i mety tegorocznego Tour de Pologne. To oznacza, że Jaworzno ma okazję zaprezentować się nie tylko na ogólnopolską, ale i międzynarodową skalę.
Kampania potrwa przez cały lipiec, przy okazji relacji z Tour de France, kiedy to Eurosport ma największą oglądalność. Spoty będą wyświetlane w kilku językach (polski, angielski, niemiecki i francuski) w kilkudziesięciu krajach Europy oraz w państwach pozaeuropejskich, gdzie dociera sygnał tej telewizji.
Dla Jaworzna to doskonała okazja, aby zaprezentować się nie tylko od strony sportowej, ale także aby pokazać bieżące inwestycje i rozwój miasta.
Przypomnijmy, że Jaworzno będzie miastem, w którym zlokalizowany będzie start IV etapu. Odbędzie się on 5 sierpnia z jaworznickiego rynku.
Mapa IV etapu Tour de Pologne (05.08.2015 r.)